19 kwietnia 2013

"WYSPA PUCKA" - książka wydana

Witam wszystkich, a przede wszystkim tych którzy nie mogą wyobrazić sobie życia bez kotów.

Od dawna marzyłam aby "Opowieści prawdziwe - WYSPA PUCKA" zostały wydane. Niestety, aby wydać książkę trzeba mieć znajomości lub być celebrytą.
Ponieważ jestem jednak uparta z natury... sama wydałam kilkanaście egzemplarzy. Zrobiłam to za własne pieniądze w jednej z drukarnii.

Oto rezultat :


Nigdy nie chciałam wydać tej książki dla zarobku. Proponowałam nawet różnym organizacjom praw zwierząt aby pomogli mi wydać ją a w zamian otrzymaliby wcześniej ustalony procent od sprzedaży. Do tej pory bez rezultatu.
Może kiedyś?

2 komentarze:

  1. Musisz wierzyć że się uda i dalej starać się o wydanie książki. Teraz jest bardzo dużo wydawnictw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas mam nadzieję, a tym czasem mam inny pomysł ale nic nie zdradzę... to będzie tajemnica. W tej chwili muszę zabrać się za ogrodzenie tarasu dla moich kociaków - to dopiero będzie wyzwanie !!!

      Usuń